Ramazan Bayramı dolayısıyla ilçemizde düzenlenen bayramlaşma programı

GERİ

Ramazan Bayramı dolayısıyla ilçemizde düzenlenen bayramlaşma programı

20 Mart 2026, 15:05
Harita

Ramazan Bayramı dolayısıyla ilçemizde düzenlenen bayramlaşma programı, Kaymakamımız Sn. Zekeriya Murat ŞAHAN’ın ev sahipliğinde Belediye Başkanımız Temel TOY ve ilçe protokolü, kurum amirleri ve vatandaşlarımızın katılımıyla gerçekleştirildi; birlik ve beraberlik mesajlarının verildiği programda Kaymakamımız, tüm katılımcıların bayramını tebrik ederek sağlıklı ve huzurlu bayramlar diledi.

SON HABER
SON HABER

Şarkışla'da Geleneksel Yıl Sonu Eğitim Festivali

Genel İLE İLGİLİ DİĞER HABERLER